onsdag den 15. juni 2011

Sandwich med brie, bresola og jordbær!

Okay. Hej! Nu er jeg altså tilbage igen! Til dig, der ikke er en del af mine faste 3 læsere, kan jeg sige at der har været pænt stille her på bloggen de sidste par måneder, men nu er der liv og glade dage igen! ...eller, det bliver der :-D Har fået mig taget sammen, så i dag ved aftensmads-lavnings-tid blev der vejet, dokumenteret og taget billeder til den helt store guldmedalje.

...

Okay, måske fik jeg lige hypet mig selv for meget, for i dag er det kun lige billedet af det færdige produkt I får - resten (opskriften på hjemmelavet baguettes + sandwich) får I i morgen, jeg er for træt pt, sorry :(


Enjoy!

3 kommentarer:

  1. Hej

    Så er jeg også fast læser. :-)

    Det ser godt ud! Det er spændende at eksperimentere med brie. Jeg har smagt brie-bacon-tyttebærsyltetøj-sandwich og kunne lide det!

    Venter spændt på baguette-opskrift.

    - Ungersvenden

    SvarSlet
  2. Nu har du 4, så du kan godt komme i gang ;-)

    Det ser super godt ud, glæder mig til opskrifterne....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Gud hvor ser det lækkert ud! Ville ønske jeg kunne lide brie :/

    SvarSlet